Tell Me :  Talk
Talk about your favorite band. 

Previous page Next page First page IORR home

For information about how to use this forum please check out forum help and policies.

New Stones/Beatles book in Netherlands
Date: September 22, 2012 16:47


For Dutch IORRians: this is the new book on the Stones AND Beatles, written by Flip Vuijsje.

http://www.facebook.com/pages/Flip-Vuijsje-John-Paul-Keith-Mick/414014208648427

John, Paul, Keith & Mick
Flip Vuijsje
ISBN: 9789046813003
Aantal pagina's: 159

The Beatles en The Rolling Stones, samen in één verhaal

Je had de Beatles en je had de Stones – eenzaam aan de absolute top. John, Paul, Keith & Mick vertelt het gezámenlijke verhaal van beide bands. Hun totaal verschillende ontstaansgeschiedenis. Die eerste ontmoetingen en contacten. Hoe ze met elkaar omgingen en elkaar beïnvloedden, en wat ze van elkaar vonden. Met antwoorden op vragen als: Wat maakte The Beatles en The Rolling Stones zo bijzonder vergeleken met ‘de rest’? Op welke punten verschilden ze juist van elkaar? Waarom gingen de Beatles in 1970 uit elkaar maar bestaan de Stones nog steeds? En wat is in jubileumjaar 2012, precies een halve eeuw na de eerste single van The Beatles en het debuutoptreden van The Rolling Stones, de blijvende impact van beide bands?


‘Ik geloof dat ik Mick Jagger aan de stuf heb geholpen […] wat wel grappig is omdat iedereen zou denken dat het andersom was.’ Paul McCartney


‘Iedereen had het over de Beatles versus de Stones en dat soort onzin, terwijl wij juist dingen tegen elkaar zeiden als: “Brengen jullie je single maar eerst uit, dan komt die van ons twee weken later.” We probeerden elkaar nooit in de weg te zitten; er was genoeg ruimte voor beide bands.’ Keith Richards


‘De Beatles zijn veel meer een groep dan wij. Wij zijn vijf individuen die toevallig samen spelen.’ Mick Jagger in 1964



Sorry, only registered users may post in this forum.

Online Users

Guests: 1461
Record Number of Users: 206 on June 1, 2022 23:50
Record Number of Guests: 9627 on January 2, 2024 23:10

Previous page Next page First page IORR home