Tell Me :  Talk
Talk about your favorite band. 

Previous page Next page First page IORR home

For information about how to use this forum please check out forum help and policies.

Weltpremiere des ersten Philips LightVibes-Events mit Rolling Stones-Konzertfilm
Posted by: Lien ()
Date: June 26, 2015 17:06

Sweet Summer Sun als exklusives LightVibes-Screening am 15. Juli ab 19.30 Uhr
Philips LightVibes und UCI EVENTS präsentieren die Weltpremiere des ersten Philips LightVibes-Events mit dem legendären Rolling Stones-Konzertfilm Sweet Summer Sun – Hyde Park Live in der UCI KINOWELT Ruhr Park in Bochum. Die neue und eindrucksvoll bahnbrechende Technologie schafft mit spektakulären Lichteffekten ein wahrhaft eindringliches Kinoerlebnis und sorgt für echtes Konzertfeeling im Saal. Lassen Sie sich von Philips LightVibes und den Rolling Stones begeistern und sehen Sie das exklusive LightVibes-Screening in Ihrer UCI KINOWELT Ruhr Park.

Weltpremiere des ersten Philips LightVibes-Kinoevents

In der UCI KINOWELT Ruhr Park in Bochum

Exklusives LightVibes Screening von Rolling Stones – Sweet Summer Sun

Nur am 15. Juli ab 19.30 Uhr

Tickets gibt es nicht zu kaufen sondern nur zu gewinnen!

[www.uci-kinowelt.de]

Re: Weltpremiere des ersten Philips LightVibes-Events mit Rolling Stones-Konzertfilm
Posted by: CousinC ()
Date: June 26, 2015 18:45

Tickets can only be won? I was thinking of driving to Bochum.
Anyone knows about that technology?

Re: Weltpremiere des ersten Philips LightVibes-Events mit Rolling Stones-Konzertfilm
Posted by: Irix ()
Date: June 26, 2015 19:10

Quote
CousinC

Anyone knows about that technology?

I've found a description in german via Google: [www.blog.philips.de] .

It's a technology for Cinemas - appropriate to the movie-content there're lighting effects via LED on the walls of the Cinema. Reminds me a little bit on 'Philips Ambilight' ....

Re: Weltpremiere des ersten Philips LightVibes-Events mit Rolling Stones-Konzertfilm
Posted by: Lien ()
Date: June 26, 2015 20:20

There will be a test concert in Eindhoven Holland,(Philips Lightvibes )June 29 & 30, for free.

Monday is sold out



Sorry, only registered users may post in this forum.

Online Users

Guests: 2047
Record Number of Users: 206 on June 1, 2022 23:50
Record Number of Guests: 9627 on January 2, 2024 23:10

Previous page Next page First page IORR home